Маркетинг, який працює: наш кейс для Львівської бізнес-школи УКУ

0 800 30 20 60

дзвінки безкоштовні

Аптечна довідка
цілодобово
і
Служба резервування
пн-пт: 9–21, сб-нд: 10–20

Маркетинг, який працює: наш кейс для Львівської бізнес-школи УКУ

Чи була ця інформація корисною для вас?
{2} {0}

Власний досвід роботи із базою даних постійних клієнтів мережа аптек «D.S.» представила учасникам програми Key Executive MBA Львівської бізнес-школи УКУ

Теорія краще засвоюється, якщо її підкріпляти на прикладах, які працюють. Частиною навчального модулю з маркетингу на програмі MBA Львівської бізнес-школи УКУ є вивчення живих кейсів реальних компаній та спілкування з їхнім топ-менеджментом – аби проаналізувати взаємодії між маркетинговими рішеннями та ринковими результатами у перспективі. Мережа аптек «D.S.» охоче долучається до розвитку якісної бізнес-освіти в Україні, тож генеральний директор, співвласник мережі Олег Никулишин розповів учасникам цієї програми як працюють рішення стратегічного маркетингу і що дають компанії реальні знання про своїх клієнтів:

«Люди – наші працівники і наші клієнти – є найбільшим активом мережі аптек «D.S.». Вивчати свого клієнта потрібно «з натури»: систематично, прицільно, у щоденному спілкуванні. У такому разі можна сподіватися не лише на задоволення його потреб та усунення больових точок, але й з успіхом вводити інновації – аби бути на крок попереду очікувань ринку.»

До слова, Олег Никулишин є випускником програми Key Executive MBA у Львівській бізнес-школі УКУ 2013 року.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 
Опубліковано другий Соціальний звіт мережі аптек «D.S.»
Презентуємо кар'єрні можливості у мережі аптек «D.S.» для студентів-фармацевтів
Фармацевти-стипендіати мережі аптек «D.S.» 2016-2017 навчального року
Крок назустріч молоді: даємо не гарантії, а можливості для розкриття потенціалу!

Всі проекти

Всі проекти
Останні новини компанії

Інші поточні проекти