Відгуки

0 800 30 20 60

дзвінки безкоштовні

Аптечна довідка
цілодобово
і
Служба резервування
пн-пт: 9–21, сб-нд: 10–20

Відгуки про нас

Надсилайте свої коментарі, запитання, побажання чи пропозиції! Ми обов'язково візьмемо до уваги кожен Ваш лист!

Адреси електронних скриньок дирекції та наших фахівців з різних напрямків роботи тут
* Поля, обов’язкові до заповнення

Дзвонив на телефон 0800302060 вночі з 1 на 2 травня декілька разів і ніхто не відповів. Така ж ситуація відносно аптеки на Стрийській 107 - телефон не відповідає.

Читати відгук повністю
Юрій , Львів 02.05.2019

Пане Юрію, дякуємо за інформування. Здійснили низку технічних та організаційних перевірок. Сподіваємося, що вказана Вами ситуація все ж поодиноке, а не системне явище. Перепрошуємо за незручності! У разі будь-яких звернень телефоном рекомендуємо використовувати єдиний номер Центру підтримки клієнтів 0800302060 (дзвінки безкоштовні). Номерів телефонів на окремі аптеки все ж краще не використовувати, вони можуть бути відключені, недійсні.

Читати відповідь повністю

Чоловік прийшов з карткою, дитина хвора, а фармацевт перепитує чи ваша картка? Яка різниця! Та я коліжанці дам, що то за контроль, з паспортом ходити! Картка на добровільних засадах.

Читати відгук повністю
Людмила , Львів 13.03.2019

Справді, працівник аптеки може уточнювати інформацію щодо особи, за якою зареєстрована картка клієнта. Просимо розуміння, адже є чимало випадків, коли картку клієнта було втрачено, а її пред'являє інша особа. Або ж для виключення технічної помилки при внесенні номера картки. До того ж, накопичувальна система бонусів за картками клієнта дозволяє нашим постійним відвідувачам отримувати чималі додаткові знижки - то ж під час покупки фармацевт має бути певен, що знижку отримає той, кому вона належить. Звісно, що картку клієнта можна передавати у тимчасове користування іншим особам - за рішенням власника картки. Проте обмін балів на знижку може здійснити тільки той, на кого зареєстрована картка, ідентифікатором у такому випадку є номер мобільного телефону її власника.

Читати відповідь повністю

Система Ваша не зрозуміла, чому я не можу поміняти дитячу бутилочку, придбана 2 години назад, потрібна скляна. Більше не хочеться заходити до вас, це ж не ліки, і не дитяче харчування, як мені щойно відповіли по Вашій гарячій лінії.

Читати відгук повністю
Тетяна , Чернівці 28.02.2019

Пані Тетяно, справді, згідно з Постановою КМУ №172 (Додаток 3) у переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну, є товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо), відтак функція повернення не передбачена. Все ж сподіваємося, що пляшечка, яку Ви обрали з-поміж інших, що були представлені в асортименті аптеки, не виявиться зайвою! Дитячі аксесуари цього виробника користуються заслуженою популярністю, пляшечки не містять шкідливий біфенол-а (ВРА), виготовлені з безпечного матеріалу тритану, що визнаний одним з кращих у медичній промисловості за своїми екологічними, хімічними і гігієнічними властивостями. Країна-виробник: Польща.

Ростіть здорові!

Читати відповідь повністю

Ви так добре дбаєте за здоровя українців що ні в одній аптеці немає нікотинових пластирів. Чи вони на стільки не ефективні чи то спеціально. Правильно чим більше курять тим більше будуть приходити до вас за ліками. Дуже погана у вас політика. Зробіть висновки будь ласка.

Читати відгук повністю
Анатолій , Львів 24.06.2018

Пане Анатолію, на сьогоднішній день з переліку пластирів проти тютюнопаління (Нікодерм, Нікотрол, Нікотінел, Нікоретте) жодного, на жаль, нема на ринку постачання.

Читати відповідь повністю
Богдан, менеджер відділу закупівлі

На сайті не спрацьовує функція відновлення паролю в особистому кабінеті. Вимушена кожен раз телефонувати, оскільки не пам'ятаю пароль вказаний при реєстрації.

Читати відгук повністю
Олена , Київ 12.04.2018

Шановна п. Олено, щоб оперативніше вирішити ці питання, просимо зателефонувати за номером Центру підтримки клієнтів - 0 800 30 20 60 (дзвінки безкоштовні). Наш оператор супроводжуватиме вас у режимі онлайн на всіх етапах відновлення паролю.  Також резервування можна здійснювати за допомогою нашого мобільного додатку "Мережа аптек D.S." (iOS, Аndroid, Windows) http://mobapp.store-ds.com.ua/
Дякуємо за розуміння!

Читати відповідь повністю