Відгуки

0 800 30 20 60

дзвінки безкоштовні

Аптечна довідка
цілодобово
і
Служба резервування
пн-пт: 9–21, сб-нд: 10–20

Відгуки про нас

Надсилайте свої коментарі, запитання, побажання чи пропозиції! Ми обов'язково візьмемо до уваги кожен Ваш лист!

Адреси електронних скриньок дирекції та наших фахівців з різних напрямків роботи тут
* Поля, обов’язкові до заповнення

Ви так добре дбаєте за здоровя українців що ні в одній аптеці немає нікотинових пластирів. Чи вони на стільки не ефективні чи то спеціально. Правильно чим більше курять тим більше будуть приходити до вас за ліками. Дуже погана у вас політика. Зробіть висновки будь ласка.

Читати відгук повністю
Анатолій , Львів 24.06.2018

Пане Анатолію, на сьогоднішній день з переліку пластирів проти тютюнопаління (Нікодерм, Нікотрол, Нікотінел, Нікоретте) жодного, на жаль, нема на ринку постачання.

Читати відповідь повністю
Богдан, менеджер відділу закупівлі

На сайті не спрацьовує функція відновлення паролю в особистому кабінеті. Вимушена кожен раз телефонувати, оскільки не пам'ятаю пароль вказаний при реєстрації.

Читати відгук повністю
Олена , Київ 12.04.2018

Шановна п. Олено, щоб оперативніше вирішити ці питання, просимо зателефонувати за номером Центру підтримки клієнтів - 0 800 30 20 60 (дзвінки безкоштовні). Наш оператор супроводжуватиме вас у режимі онлайн на всіх етапах відновлення паролю.  Також резервування можна здійснювати за допомогою нашого мобільного додатку "Мережа аптек D.S." (iOS, Аndroid, Windows) http://mobapp.store-ds.com.ua/

Дякуємо за розуміння!

Читати відповідь повністю

Питання до цінової політики вашої компанії: в кожній з аптек вартість відрізняється від інших вашої ж мережі! Потрібно моніторити і бігати по місту, щоб знайти ліки за адекватною ціною. Купувала для дитини препарат і, як виявилось, переплатила!

Читати відгук повністю
Іванна , Львів 03.01.2018

Для зручності наших клієнтів є кілька дієвих способів швидко і достеменно перевірити наявність і ціну будь-яких товарів в аптеках нашої мережі:
1) Аптечна довідка і Центр підтримки клієнтів - за номером 0 800 302060 (дзвінки безкоштовні, цілодобово); 2) На нашому сайті у розділі "Пошук і онлайн-резервування " можна самостійно перевірити ціну і наявність товарів у режимі реального часу в аптеках "D.S." потрібного населеного пункту; 3) Через мобільний додаток "Мережа аптек D.S." - як і на сайті, в додатку міститься онлайн-інформація про ціни та навність товарів, а також можна підібрати оптимальний маршрут (найближча аптека чи найнижча ціна). 

Читати відповідь повністю

Хочу подякувати за привітний та професійний персонал в аптеці на пр.Свободи, 33, м. Львів. Вчора мала нагоду переконатись у правдивості слів, які написані на Вашій головній сторінці в розділі ПРО НАС (дослівно: основний зміст роботи аптеки: працювати так, щоб у будь-який час кожен відвідувач міг отримати необхідні йому ліки та вичерпну інформацію про правила їх прийому.) Було дуже приємно від розуміння, що мені не просто продають, а дійсно хочуть допомогти вирішити мої проблеми. Незважаючи на витрачену шалену суму грошей, я виходила з аптеки з усмішкою, вдячністю та вірою, що все налагодиться. Дякую!

Читати відгук повністю
Марія , Львів 19.10.2017

Пані Маріє, дуже приємно читати такі теплі слова на адресу наших працівників! Обов’язково передамо їх колективу аптеки! А Вам бажаємо здоров’я і щиро дякуємо, що знайшли час і бажання написати!

Читати відповідь повністю

Давно є прихильниками вашої мережі аптек. Але стався прикрий випадок: були з дитиною, взяла почитати склад косметичної олії, і через жирний корок випадково вона випала. Знаємо що за законодавством не повинні оплачувати річ в такому разі. Але від провізора почули "Ви куди зібрались, платіть!" і "Нема чого тут шастати!". І це при свідках. Через деякий час були свідками в тій же аптеці, коли вони не хотіли обслужити пенсіонера (хотів купити заспокійливе), сказали що "Нічого такого не має в нас, йдіть далі". Сподіваюсь ви приймете відповідні заходи, бо з таким обслуговуванням ще не зустрічались!

Читати відгук повністю
Наталія , Львів 06.10.2017

Пані Наталю, Ваш коментар розглянуто особисто керівником мережі аптек «D.S.» у м.Львові, спільно з колективом і завідувачем вказаної Вами аптеки. Персонал аптеки склав пояснювальні записки, з колективом проведено коригуючі та запобіжні дії. Добре розуміємо, що тим, хто працює у непростій сфері аптечних послуг, потрібно багато працювати над самовладанням, манерою поведінки, психологією спілкування. Перепрошуємо за неприємні емоції, пов’язані з описаними Вами випадками. Водночас, сподіваємося, що вони не стануть причиною недовіри до роботи нашої мережі загалом. Здоров’я Вам!

Читати відповідь повністю