Відгуки

0 800 30 20 60

дзвінки безкоштовні

Аптечна довідка і Служба резервування
пн-пт: 8–22, сб: 9-21, нд: 10–20

Відгуки про нас

Надсилайте свої коментарі, запитання, побажання чи пропозиції! Ми обов'язково візьмемо до уваги кожен Ваш лист!
* Поля, обов’язкові до заповнення

У вашому інтернет магазині наявність товару відповідає дійсності??? Зробила замовлення, віддзвонюють, говорять що немає в наявності, хоча на сайті показує 34 упаковки

Читати відгук повністю
Ольга , Львів 23.03.2020

Так, інформація про ціни та наявність на сайті -- у режимі онлайн. Водночас, кількість резервувань зараз зросла, тому можуть бути випадки, що ті самі товари резервують одночасно, а через велику кількість звернень можливі певні затримки в оновленні даних щодо залишків.
Якщо оператор телефонує і повідомлє про відсутність, то так, на жаль, воно і є. Просимо розуміння у таких випадках, це обумовлено суттєвим збільшенням звернень від початку оголошення карантину, і перепрошуємо за тимчасові незручності!

Читати відповідь повністю

Зробив замовлення 20.03.20, отримання за обраною адресою аптеки у м.Київ, по сьогодні тиша, дзвінки на 0800302060 без успіху. Щось відповісте?

Читати відгук повністю
Олег 23.03.2020

Від початку оголошення карантину стрімко зросла кількість онлайн-резервувань, тому можуть бути випадки, що ті самі товари резервують одночасно. Для уникнення непорозумінь, після оформлення резервування просимо протягом 30 хвилин очікувати SMS про підтвердження вашого резерву. Якщо таке сповіщення не надійшло, це свідчить про відсутність резервованої кількості товару на залишку. Також із максимальним навантаженням тими днями працює наш Центр підтримки клієнтів 0800302060, тож час очікування на з’єднання збільшився.

Дуже просимо розуміння у таких випадках і вибачте за тимчасові незручності!

Читати відповідь повністю

11:35 телефон горячої лінії не відповідає! 11:37 так само.11:38 з таким же успіхом

Читати відгук повністю
Владімір , Львів 18.03.2020

Від початку оголошення карантину кількість звернень на номер нашого колцентру 0800302060 стрімко зросла. Тому час очікування збільшився. Не потрібно збивати дзвінок, бо тоді ви щоразу стаєте в кінець черги на з’єднання. Очікуйте з’єднання з оператором, дзвінки безкоштовні. 
Дякуємо за розуміння!

Читати відповідь повністю

Недавно у вашій мережі придбала ліки і була приємно здивована використанням паперових пакетиків, замість поліетиленових. Хочу подякувати вам за те, що ви це робите, хоча через вас почали вирубувати більше дерев, але все ж.

Читати відгук повністю
Тетяна , Львів 18.02.2020

Дякуємо за те, що підтримуєте нашу екоінціативу, пані Тетяно! Звертаємо увагу, що наші паперові фасувальні пакети виготовлені виключно з вторинної сировини, тож жодне дерево не постраждало)

Читати відповідь повністю

Чому я не можу обміняти молоковідсмоктувач, який у Вас придбала ??? Купили зранку, в обід хотіли повернути, нам відмовили, молоковідсмоктувачем ні разу не користувалися !!!!

Читати відгук повністю
Анна , Львів 12.07.2019

Дійсно, згідно з чинною Постановою КМУ №172 (Додаток 3) у переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну чи поверненню, є предмети сангігієни і товари догляду для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо). Річ у тім, що держава гарантує не лише Ваші права, але й права інших споживачів, які, ймовірно, згодом придбають повернутий Вами товар. Тому можливість повернути товар з цього переліку не передбачена. Пані Анно, сподіваємося на розуміння.

Читати відповідь повністю