Відгуки

0 800 30 20 60

дзвінки безкоштовні

Аптечна довідка
цілодобово
і
Служба резервування
пн-пт: 9–21, сб-нд: 10–20

Відгуки про нас

Надсилайте свої коментарі, запитання, побажання чи пропозиції! Ми обов'язково візьмемо до уваги кожен Ваш лист!

Адреси електронних скриньок дирекції та наших фахівців з різних напрямків роботи тут
* Поля, обов’язкові до заповнення

Хочу подякувати за теплий прийом у аптеці за вул.Грінченка 5. Провізор мені допоміг підібрати потрібні мені ліки та чітко дав консультації, щодо їх прийому. Дякую вам за турботу. Успіхів на ринку!

Читати відгук повністю
Артем , Киев 03.12.2015

Не знаю хто як, а ми дуже задоволені.......чудовий асортимент ліків, приємні ціни та чуйний персонал(дають гарні поради вразі невідомого чи заміні препарату). Щиро вдячна ВАМ.....=)

Читати відгук повністю
Людмила 25.01.2015

Пані Людмило, щиро дякуємо за такий приємний та важливий для нас відгук. Будьте здорові!

Читати відповідь повністю
Олена, менеджер з питань клієнтів

5.01.15 о 19.13 продавець не додала до решти 100грн. Адреса аптеки Пасічна, 55. Тепер у цій аптеці не тільки продають протерміновані ліки, а й обдурюють на решті. Просим керівництво контролювати своїх працівників.

Читати відгук повністю
Роман 25.01.2015

Шановний п. Романе!
Мережа аптек D.S. використовує сучасні методи моніторингу своєї діяльності, зокрема відеонагляд в аптеках. 
Із записаного в аптеці та переглянутого нами відео за 05.01.2015 о 19:13 чітко видно наступне:
• Ваше замовлення суму на 77,75 грн.
• Вручення Вами купюри номіналом 200 грн. провізору аптеки.
• Видача Вам у паперовому пакеті замовлених ліків.
• Вручення Вам решти (по купюрно – 100 грн. зверху, 20 грн та 2 грн під ними).
• Звірка Вами отриманої решти грошей та чеку.

Очевидно, що описана Вами ситуація є прикрим непорозумінням. 
Можемо надати Вам можливість переглянути даний відео запис для підтвердження вищезазначеного.

Дуже шкода, що думка про аптеку, зокрема щодо непідтвердженої реалізації протермінованих ліків, формується відвідувачами нашого сайту лише з коментарів клієнта, а не враховуються офіційні роз’яснення керівництва компанії.

Все ж сподіваємося, що Ви не втратите довіри до нашої мережі аптек. Якщо є запитання – просимо інформувати.

Читати відповідь повністю
Олена, менеджер з питань клієнтів

Сьогодні, 02.08, в аптеці на вул.Сихівській,12 мені замінили бонусну картку "Аптеки нашого міста", на якій було більше ніж 1200 балів, на картку клієнта DS. Провізор пояснила, що я не можу використати ці бали, бо тепер інша система нарахування бонусів. Прошу пояснити куди зникли бонусні кошти?

Читати відгук повністю
Мирослава , Ирпень 25.01.2015

Пані Мирославо, дійсно, у день Вашого візиту використати бали з картки «Аптека нашого міста» уже не було можливості, оскільки аптека на вул. Сихівській, 12 з 01 серпня працює під новою назвою - аптека D.S., з іншими правилами програми для постійних клієнтів. Усі нараховані раніше бали повністю зберігаються і переносяться з картки клієнта «Аптеки нашого міста» на нову картку D.S. Оскільки правила нарахування і використання балів у мережі D.S. інші, то під час заміни картки клієнта «Аптека нашого міста» залишок балів переноситься на картку D.S. не у співвідношенні 1:1, а у пропорційному перерахунку 1:30.Отже, залишок 1200 балів від повідатиме на картці D.S.40-ка балам. Зверніть увагу, що при обміні карток і перерахунку балів є повна відповідність раніше витрачених коштів за здійснені клієнтом покупки і нарахованих балів.

Читати відповідь повністю
Олена, менеджер з питань клієнтів