Оновлено: 06.12.2021
Увага!!! Закон України "Про лікарські засоби" забороняє відпуск в аптеці та доставку з використанням онлайн-замовлень лікарських засобів малолітнім особам, які не досягли віку 14 років. Співробітник Мережі D.S., який безпосередньо здійснює відпуск та/або доставку лікарських засобів кінцевому споживачу, може звернутися до покупця з вимогою пред’явити паспорт громадянина України або інший документ, що підтверджує його вік.
Доставка не поширюється на рецептурні лікарські препарати, препарати з переліку наркотичних засобів, психотропні, сильнодіючі або отруйні речовини, а також препарати, що потребують особливих умов зберігання і транспортування.
Товари, що НЕ підлягають поверненню та обміну:
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 і чинного указу Міністерства охорони здоров'я України від 19 липня 2005 № 360 поверненню та обміну НЕ підлягають товари належної якості:
- лікарські препарати та засоби;
- предмети сангігієни;
- косметичні вироби.
Товари, що підлягають поверненню та обміну:
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» , поверненню та обміну підлягають такі товари як медтехніка і деякі вироби медичного призначення належної якості, якщо вони вам не підійшли за функціями, габаритам або іншими критеріями. Повернення і обмін можливі, якщо продукція не використовувалася і збережені її товарні якості.
Покупець має право на повернення і обмін лікарських препаратів і засобів неналежної якості. Повернути або обміняти товар в цьому випадку можливо протягом 14 днів з моменту покупки при наявності фіскального чека і висновку експертизи. Офіційним органом в сфері контролю якості лікарських засобів, який проводить цю експертизу, є Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба). Для проведення експертизи необхідно звертатися до регіонального підрозділу з офіційним запитом.
У разі здійснення доставки замовлення поштовою або кур'єрською службою, покупець має право відмовитися від доставленого лікарського засобу під час отримання та має право вимагати повернення коштів у випадках, якщо:
- пошкоджено первинну та/або вторинну упаковку лікарського засобу;
- минув термін придатності лікарського засобу;
- уповноваженим органом опублікована заборона реалізації та застосування лікарського засобу;
- доставлене замовлення не відповідає замовленому за кількістю або складом, найменуванням, дозуванням, формою випуску, ціною.
Споживач має право повернути таке замовлення співробітнику служби доставки без оплати доставленого лікарського засобу та послуг з його доставки та/або вимагати належного виконання замовлення.