Під брендом «Аптека «D.S.» уже працює понад 200 аптечних закладів, із яких 40 – за франшизою. Із власниками аптек і аптечних мереж, які виявили бажання працювати під нашим брендом, ми взаємодіємо саме на партнерських засадах.
Франшиза «Аптека «D.S.» – це модель стратегічної співпраці, партнерства за принципом корисності одне одному. Наша впізнавана торгова марка, приваблива програма лояльності, гнучка асортиментна і цінова політика, сучасні ІТ-рішення, цінності – усе це можемо передавати потенційним франчайзі в користування як інтелектуальну власність.
Придбавши франшизу «Аптека «D.S.», наш партнер водночас отримує і методичну допомогу, і ґрунтовне технічне оновлення – сучасний програмний продукт на платформі 1С:8, повністю адаптований до специфіки аптечної діяльності.
Олег Никулишин, генеральний директор та співвласник мережі аптек «D.S.»:
Вигідна і гнучка фінансова модель співпраці за франшизою «Аптека «D.S.», яку ми пропонуємо компаніям та підприємцям, що мають бажання створити новий чи вдосконалити чинний аптечний бізнес, передбачає швидку окупність інвестицій і впевненість у рентабельності діяльності.
Водночас наша постійна підтримка компанії-франчайзі в процесі роботи готовими управлінськими рішеннями у сфері товарообігу, ціноутворення, реклами, мотивації і навчання персоналу спрямовує зусилля її власника не на ще один «винахід велосипеда», а на вміле користування ним.
Олена Комарянська, директор із франчайзингу мережі аптек «D.S.»:
Працюючи під уже добре відомою споживачам торговою маркою «D.S.», франчайзинговий партнер аптека-початківець «по замовчуванню» отримує впізнаваність свого закладу, позитивний імідж, довіру клієнтів, стійку конкурентну позицію, тобто менше ризиків на старті. Ті ж аптеки, які вже певний час провадять діяльність на фармацевтичному ринку, ставши франчайзинговими партнерами «D.S.», отримують додаткову можливість зберегти і значно покращити керованість та фінансові результати – завдяки оптимізації товарних залишків, вигідній програмі лояльності для постійних клієнтів, повній автоматизації всіх виробничих процесів.
Ми не просто продаємо франшизу, а надаємо методичну допомогу при відкритті, а що найважливіше для наших партнерів – реальну підтримку впродовж всієї діяльності франчайзингової аптеки. Вона полягає у щоденній участі фахівців керуючої компанії за всіма основними напрямками: категорійних менеджерів, фахівців та операторів відділів закупівлі, маркетингу, IT, персоналу. Окрім цього, за кожною аптекою-франчайзі закріплений куратор – менеджер відділу франчайзингу, який регулярно моніторить основні показники операційної діяльності аптеки, виявляє позитивні чи негативні тенденції, за потреби – допомагає персоналу у розв’язанні поточних виробничих питань, дає підказки щодо запобіжних та коригувальних дій.
Альона Зима, адміністратор ТОВ «Поділля-фарм»:
Ми розпочали з ребрендингу семи наших аптек у м. Красилові та м. Шепетівці під марку «D.S.». Подобається все: і елегантний фірмовий стиль, і новий сучасний вигляд наших закладів, які раніше були візуально розрізнені, а зараз сприймаються як єдина мережа, і по-новому налагоджені внутрішні комунікації між структурними підрозділами. Завдяки асортиментним матрицям суттєво переглянули та оновили номенклатуру товарних залишків, розширили лінійку косметичних брендів. Відчуваємо ефект від впровадження щомісячних акцій і програми лояльності ‒ вигідні для клієнтів, вони сприяють повторним візитам саме до нас.
Сергій Файкун, підприємець, власник аптеки-франчайзі (м. Львів):
При відкритті мого першого аптечного закладу допомога команди франчайзера полягала в оцінюванні потенціалу аптеки, сприянні у доборі та навчанні персоналу, розробці 3D-дизайну інтер’єру аптеки та зовнішньої реклами, наданні рекомендацій щодо комп’ютерного обладнання та формування первинного асортименту аптеки, цінової політики, а також в участі у переговорах, підписанні договорів із постачальниками та модерації рекламних заходів на початковому етапі роботи.
Вдячний за підтримку у новому для мене напрямку діяльності – це допомогло мені швидко адаптуватись і працювати впевнено.
Валерій Гарбузюк, власник ТОВ «Гранд-В» (м. Хмельницький):
Головне, що я отримав, – це стабілізацію бізнесу і таку необхідну у теперішні часи можливість подальшого зростання. Відчуваю, що зміцніла конкурентоздатність, а ще покращився мікроклімат у колективі, адже у наших провізорів з’явилося зручне сучасне автоматизоване робоче місце. Мої інвестиції на купівлю франшизи та повний ребрендинг виправдали себе. Помітно й позитивний вплив бренду «D.S.» у нашому місті, адже у Хмельницькому, окрім мого закладу, працює 11 аптек мережі, серед яких аптека й іншого франчайзі – ПП «Верманна-Фарм».
Наприкінці 2018 року у нашій франчайзинговій родині відбулося суттєве поповнення –загалом десять нових аптечних закладів у Миколаївській області, що належать ТОВ «Медікел Рут» і ТОВ «Лепта-Фарм», оновили свою діяльність як франчайзинговий партнер мережі аптек «D.S.». У підсумку впродовж минулого року нашими партнерами стали п’ять компаній-франчайзі. Сподіваємося спільними зусиллями реалізувати все заплановане й здобути нових партнерів, близьких нам духом.