Сьогодні це найбільша кількість франчайзингових аптек в Україні.
Франчайзингові заклади в мережі «D.S.» працюють у 7-ти областях: Львівській, Київській, Хмельницькій, Чернівецькій, Закарпатській, Миколаївській та Дніпропетровській. Ювілейна п’ятдесята аптека-франчайзі з’явилася у місті Кам’янці-Подільському, ставши 15-тим за рахунком структурним підрозділом місцевої компанії ПП Медобори ФАРМ.
Мережа аптек «D.S.» розвиває напрямок франчайзингу від 2016 року. Співпраця за франчайзингом можлива як для новостворених аптечних закладів, так і для діючих аптек чи аптечних мереж. Вона передбачає взаємну вигоду для обох сторін: бренд «Аптека D.S.» з’являється на нових територіях, розширюється коло клієнтів мережі, а франчайзинговий партнер «за замовчуванням» отримує добру впізнаваність свого закладу, позитивний імідж, стійку конкурентну позицію, тобто менше ризиків і мінімум невизначеності на старті діяльності. Ті ж аптеки-франчайзі, що до підписання франчайзингової угоди вже якийсь час функціонували на фармацевтичному ринку, здобувають нові можливості покращити керованість закладом, удосконалити свої процеси, наростити виручку й кількість відвідувачів – завдяки оптимізації асортименту, вигідній програмі лояльності для постійних клієнтів, сучасним онлайн-сервісам.
«Мережа аптек «D.S.» не просто продає франшизу чи пропонує «технічний франчайзинг», а надає реальну методичну допомогу при відкритті та, що найважливіше для наших партнерів, впродовж всієї діяльності франчайзингової аптеки – коментує Олена Комарянська, директорка з франчайзингу мережі аптек «D.S.». Підтримка полягає у щоденній участі фахівців нашої компанії за всіма головними напрямками: категорійних менеджерів, фахівців відділів закупівлі, маркетингу, IT, HR. За кожною аптекою-франчайзі закріплений куратор – менеджер відділу франчайзингу, який регулярно моніторить основні показники операційної діяльності аптеки, виявляє позитивні чи негативні тенденції, за потреби – допомагає персоналу у розв'язанні виробничих питань, дає підказки щодо запобіжних і коригувальних дій. Кінцеве ж рішення – за франчайзі, адже він залишається власником і розпорядником свого бізнесу, відповідальним за його результативність та ефективність.
Цьогоріч, у непростих умовах пандемічних обмежень, розпочали роботу 10 франчайзингових аптек «D.S.», а картку клієнта «D.S.» в аптеках-франчайзі отримали близько 10 тисяч осіб. Наступного року плануємо відкриття щонайменше 25 франчайзингових закладів».