Нещодавно мережа аптек «D.S.» відзначила 30-річчя створення керуючої компанії-засновниці – ТОВ «Маркет Універсал». Фармацевтичний портал apteka.ua опублікував розлогий матеріал з цієї нагоди, тож ми ділимося основними тезами публікації.

Аптеки «D.S.» входять у ТОП вітчизняного аптечного ринку. Як росла і масштабувалась мережа, які цінності сповідує, які цілі ставить перед собою та як приймає виклики війни – розповідають засновник компанії, а також директори ключових підрозділів, більшість із яких застала підприємство на зорі її розвитку.

  • Олег Никулишин, засновник, співвласник, генеральний директор:

«Три десятки років тому, коли я створював компанію, ще не мав чіткого бачення, яким має бути цей бізнес. Все почалося із мрії – палкого бажання зробити в житті щось дійсно вагоме. Ми розпочинали свій шлях фактично одночасно із відродженням незалежної України, тому я також поставив собі за мету вирватися з авторитарної радянської системи, бути економічно та соціально незалежним.

Свою діяльність підприємство розпочало у Львові – із кількох аптечних закладів, невеликого асортименту, маленького офісу й кімнатки-складу. Сьогодні ж під вивіскою «D.S.» працюють 380 аптек, включно 50 франчайзингових, у 111 містах 15-ти областей України, кілька регіональних офісів та власний сучасний аптечний склад.

У часи, коли наша держава дає відсіч нахабному ворогу у повномасштабній війні, маємо бути реалістами, раціональними як у побуті, так і в бізнесі: оптимізовувати витрати, відповідати на все нові виклики та в жодному разі не відокремлюватися від суспільних процесів.  Саме тому замість корпоративного святкування 30-річчя заснування нашої компанії ми перерахували кошти на користь Збройних Сил України».

Продовження читайте за посиланням

  • Наталія Денисова, регіональна директорка:

«Я розпочала роботу в компанії у кризові 90-ті роки. Прийшла з держустанови, де були чіткі правила роботи й вимоги. Звичайно, мала перестороги. У мережі аптек «D.S.» імпонували високі стандарти, людиноцентричність та постійна орієнтація на розвиток.

Основа успіху нашої компанії – це колективна робота й індивідуальна відповідальність. У нас сформувалася синергія досвідчених фахівців і сповненої ідей та інновацій молоді».

Продовження читайте за посиланням

  • Лідія Дьоміна, директорка з реалізації:

«Коли я починала свій шлях у мережі аптек «D.S.», вона налічувала тільки 7 аптек. У колективі відчувалася жага розвитку, лідерства, бажання вчитися й підкорювати нові вершини. Здається, що 30 років – це довгий шлях, але наша компанія ще дуже молода й у нас попереду ще багато звершень!

Останні роки наші співвітчизники постали перед серйозними викликами – спершу опинилися у вирі пандемії, а тепер кожен із нас робить свій внесок у наближення перемоги України у війні з російським агресором. Тут особливо важливою є роль фармацевтів – проявити людяність, терпеливість, витримку, співчуття».

Продовження читайте за посиланням

  • Сергій Король, директор з розвитку:

«Переконаний, що успіх нашого підприємства базується на трьох «китах». Перший – це команда, її професіоналізм і, звичайно, очільник. Ми вміємо сконцентруватися в критичні моменти, спрямувавши зусилля на досягнення цілі. Другий — системність. І третій «кит» — це відповідальність, особиста й колективна. Саме завдяки їй наша компанія здобула відмінну репутацію на фармринку.

Хоча всі ми маємо різні характери, корпоративні цілі обʼєднують нас і роблять нашу співпрацю неповторною».

Продовження читайте за посиланням

  • Люба Дуб, директорка з маркетингу:

«Наше підприємство має і завжди мало чітку візію свого розвитку й місця на фармацевтичному ринку. Бачення майбутнього – це важливий фактор успіху як для бізнесу, так і для окремої особистості. Другим фактором успіху, на мою думку, є безумовна чесність підприємства. Відомо, що чимало людей асоціює маркетинг із певними хитрощами для привернення уваги клієнтів. Утім, за нашою діяльністю ніколи не було маніпуляцій. Для нас це не припустимо.

Ми завжди були новаторами на аптечному ринку і робили унікальними навіть звичні бізнес-процеси. Саме наша мережа першою з приватних компаній комп'ютеризувала аптеки, впровадила стандарти ISO, про які тоді мало хто чув, ввела бонусну програму лояльності для постійних відвідувачів». 

Продовження читайте за посиланням

  • Олена Комарянська, директорка з франчайзингу:

«Я прийшла в компанію в 1997 році, коли вона налічувала лише кілька закладів у Львові. Тоді я ще не знала, що потрапила в компанію з цінностями, які не просто декларувалися, а й були основою щоденної діяльності підприємства. Це без перебільшення допомогло мені зростати не лише професійно, але й духовно, зокрема, завдяки навчанню в Школі Біоетики УКУ, яке регулярно організовує наше підприємство для свого персоналу.

Напрямок розвитку мережі «D.S.» за франчайзингом уже приніс свої позитивні результати й залишиться перспективним у повоєнні часи. Головне – перемогти у протистоянні з ворогом-сусідом, а надалі і Україну, і фармацевтичну галузь чекає відбудова і стрімке зростання».

Продовження читайте за посиланням

  • Сергій Лозинський, операційний директор:

«Я працював у львівській мережі «Ваша аптека», коли 2010 року її придбало ТОВ «Маркет Універсал». Утім, ніколи не було відчуття, що «нас купили», навпаки – ми відчували, що «нас прийняли». У команді, із якою ми почали співпрацювати, кожен виконував свою роль та перелік завдань.

Компанія надала мені можливості для професійного росту, передусім – через здобуття нових знань і навичок. Зрештою, саме компетенції є найбільшим надбанням людини, а не те, яка табличка висить на дверях її кабінету».

Продовження читайте за посиланням

  • Каріне Саакян, комерційна директорка:

«Серед успішно втілених ідей компанії варто виокремити категорійний менеджмент і власну торгову марку (ВТМ, Privаte Label). Попри початкові труднощі у впровадженні, ці проєкти допомогли збільшити ефективність роботи підприємства.

Асортимент товарів ВТМ намагаємося планувати так, аби ця продукція була представлена насамперед популярними безрецептурними засобами та БАДами, а також широко вживаними медичними товарами, косметикою, засобами гігієни й догляду. Сьогодні лінійка товарів ВТМ під емблемою «Arbor Vitae» (у перекладі з латини – дерево життя), налічує вже 270 позицій, частина з них уже стала справжніми бестселерами».

Продовження читайте за посиланням

  • Зоряна Олійник, регіональна директорка:

«Для формування сильних мереж дуже важлива атмосфера, у якій працюють люди. За роки роботи наша компанія стала для мене другою сімʼєю. Я направду не знаю бізнесів із таким міцним ядром персоналу, взаєморозумінням і готовністю колег підтримати тебе на кожному етапі професійного й особистісного росту. Намагаємося передати цю модель стосунків молодшим колегам, аби вони продовжували будувати міцну і стабільну компанію.

Ми ніколи не маніпулювали довірою наших клієнтів, запевняючи їх у найнижчих цінах. Завжди акцентували на якості, зручності, доступності, кваліфікованому обслуговуванні – тих конкурентних перевагах, які є в арсеналі нашого підприємства. Ми побачили, що люди з іншими цінностями просто відсіюються. Отож продовжуємо формувати команду однодумців».

Продовження читайте за посиланням

  • Галина Польова, директорка з управління персоналом:  

«Мені імпонує те, що наша компанія виплекала виважену політику маркетингу й управління персоналом, основою якої є повага до людської гідності – працівників та клієнтів. За 30 років маємо плеяду патріотів фірми, які сумлінною працею, небайдужістю і любовʼю до людей сформували хорошу ділову репутацію компанії.

Нехай нове покоління менеджерів-управлінців керується задекларованими цінностями у своїй роботі та втілює нашу головну місію — змінювати себе і світ на краще! Бажаю нашій компанії далі розвиватися, аби наступні ювілеї 40-50-100 років відзначати у вільній, квітучій, успішній Україні».

Продовження читайте за посиланням