30-річчя створення нашої компанії співпало з буремним часом відчайдушного спротиву українського суспільства віроломній агресії росії.

Ми вирішили замість святкування ювілею перерахувати кошти на потреби бойових підрозділів Сил Спеціальних Операцій ЗСУ – 1 мільйон 200 тисяч гривень, із яких внесок працівників компанії становить 100 тисяч, а ще 100 тисяч – це лепта постійних клієнтів мережі, які обмінюють свої бонусні бали на допомогу українському війську.

Проте тими днями маємо гарну нагоду озирнутися назад і згадати шлях розвитку і становлення мережі аптек "D.S."

Свою діяльність наше підприємство розпочало у Львові – із кількох аптечних закладів, невеликого асортименту, маленького офісу й кімнатки-складу. Сьогодні ж під вивіскою «D.S.» працюють 375 аптек, включно 50 франчайзингових, у 111 містах 15-ти областей України, кілька регіональних офісів та власний сучасний аптечний склад. Мережа входить у ТОП вітчизняного аптечного ринку, здобула добру ділову репутацію, а окрім фінансової звітності з’явилося поняття й соціального звіту.

Проте найбільшим надбанням компанії вважаємо довіру людей – клієнтів і персоналу. Щодня аптеки «D.S.» обслуговують близько 50 тисяч відвідувачів, а картку клієнта отримали вже понад 1,5 мільйона наших співвітчизників. Аби належно обслуговувати всі офлайн та онлайн-звернення пацієнтів, докладають зусиль замалим майже 2 тисячі працівників.

«Аптека – не холдинг емоцій, – розповідає генеральний директор, засновник і співвласник компанії Олег Никулишин. – Люди приходять до нас із проблемами, відверто – із бідою. Важливо, аби фармацевти не просто продавали ліки, а проявляли до клієнта увагу, дали якісну пораду, допомогли і навіть наважилися відмовити, коли це необхідно. Скажімо, коли фармацевт бачить рецепт, де є несумісні між собою препарати, він може не замислюватися про це і просто продати ліки – це ж начебто не його справа. А може порадити людині перевірити дані, проконсультуватися з лікарем ще раз, повідомити про можливі ризики. Це і є небайдужість, і саме завдяки їй будується довіра між бізнесом і людиною».

Більше про те, як розвивалось підприємство, які цінності сповідує, які цілі ставить перед собою на найближчі роки й яких принципів повинен дотримуватися бізнес, аби вижити у буремні часи – читайте на нашому сайті в розмові з Олегом Никулишиним, засновником і співвласником, генеральним директором мережі аптек D.S., а також перегляньте наше відео.