ISO (International Organization for Standardization) – це міжнародна організація зі стандартизації, членом якої від 2001 року є й Україна. ISO розробляє правила та стандарти для різних галузей – виробництва, послуг, менеджменту, екології та безпеки харчових продуктів, охорони праці, комп’ютерних технологій і навіть діяльності неприбуткових організацій. Сертифікат ISO засвідчує, що компанія керується сучасними міжнародними стандартами управління, і є додатковою гарантією належної якості її товарів і послуг.

Один із найпоширеніших у світі – стандарт ISO 9001. Він встановлює вимоги й рекомендації щодо того, як має здійснюватися управління підприємством, щоб його вихідний продукт (товари та/або послуги) були якісними з погляду кінцевого споживача. 

В Україні діє національний аналог цього стандарту – ДСТУ ISO 9001:2015. Сертифікація згідно з цим стандартом для українських підприємств сьогодні є справою добровільною. Проте мережа аптек D.S. – першопрохідець у цій сфері на вітчизняному аптечному ринку з 2005 року – нещодавно вкотре підтвердила свою сертифікацію згідно з вимогами стандарту ДСТУ ISO 9001:2015.

«Ми були першими серед усіх аптечних закладів України, хто впровадив вимоги міжнародного стандарту ISO 9001 у свою діяльність, — коментує виконавчий директор мережі аптек D.S. Сергій Король. – Свого часу це допомогло нам побудувати ефективну модель управління, чітко визначити свої оперативні цілі, надати бренду D.S. виразних ознак клієнторієнтованості, сформувати міцну основу для сталого розвитку й управління ризиками».

Читайте також: Працювати й допомагати ЗСУ – аби Україна перемогла

«Наш сертифікат ISO – це передусім довіра наших клієнтів, працівників, партнерів констатує операційний директор мережі аптек D.S. Сергій Лозинський. – Підтвердження сертифікації вкотре стає для кожного з нас доброю мотивацією берегти корпоративні цінності компанії та щоденно керуватися ними у своїй роботі: дотримуватися поваги, чесності, високого фахового рівня, прагнути розвитку та вдосконалення. Щиро дякуємо колегам за професіоналізм, згуртованість та відповідальність, а нашим клієнтам – за вибір». 

«Від початку своєї діяльності наше підприємство акцентувало на належній якості ліків та безумовній людиноцентричності в обслуговуванні клієнтів — свідчить директорка з франчайзингу мережі аптек D.S. Олена Комарянська. – Саме запровадження стандарту ISO допомогло нам установити єдиний порядок дій на всіх основних ділянках роботи. А те, що компанія сертифікована і має прописані бізнес-процеси, є вагомою умовою розширення мережі за схемою франчайзингу».

Більше інформації про проєкти та основні напрямки соціальної відповідальності мережі аптек D.S. – у розділі новин Про компанію та у нашій соціальній звітності