Наша компанія підготувала свій четвертий Соціальний звіт, що став логічним продовженням соціальної звітності, започаткованої нами у 2013 році. У новому звіті висвітлено ключові напрямки соціальної відповідальності за період 2020-2022 рр. 

Сьогодні під брендом «D.S.» працює 385 аптек у понад 100 містах України. Свою соціальну відповідальність ми вбачаємо і в способі ведення бізнесу, і в організаційних та волонтерських зусиллях, і в благочинній фінансовій підтримці, сума якої за різними напрямками, описаними у цьому звіті, склала понад 15 млн грн.

Традиційно висвітлюємо 8 сфер діяльності, в яких відчуваємо вплив управлінських рішень нашої компанії на стан і розвиток аптечної галузі та суспільні процеси:

  1. Забезпечення належної якості товарів і послуг в наших аптеках;
  2. Турбота про комфортні умови обслуговування та доступні ціни;
  3. Інвестиції в освіту в Україні, фахові знання персоналу та корисну інформацію про ліки і здоров’я для клієнтів;
  4. Як проявляється активна громадянська позиція компанії, зокрема, заходи на підтримку ЗСУ;
  5. Допомога установам, що опікуються соціально вразливими верствами населення і тими, хто опинився у кризових обставинах життя;
  6. Підтримка культурно-мистецьких патріотичних проєктів, подій, видавництв та національних традицій;
  7. Збереження і відновлення історичної фармацевтичної спадщини, зокрема, через діяльність інтерактивного музею «D.S. Таємна аптека» у Львові;
  8. Піклування про довкілля, збереження ресурсів та еко ініціативи.

Сподіваємось, що цей документ зацікавить наших чинних і потенційних клієнтів, партнерів, працівників, інвесторів, представників ЗМІ та місцевих громад.

Переглянути наш звіт можна за посиланням https://www.flipsnack.com/A6C58FCC5A8/2020-2022/full-view.html

В Україні наразі не існує єдиних стандартів соціальної звітності. Відтак, формат соціального звіту кожне підприємство обирає самостійно, керуючись своїм власним баченням та потребами.

І якщо раніше соціальні звіти компаній були важливим нововведенням, певною інновацією, то сьогодні – це «маст хев», адже розповсюджуючи інформацію про те, як бізнес може працювати на благо суспільства, бути причетним до творення змін, ми розширюємо цивілізаційні кордони та пропагуємо цінності, які обрала Україна.

Мережа аптек «D.S.» має чітку соціальну позицію: прагнемо відчувати себе частиною громадянського суспільства та бути причетними до надважливих процесів, від яких залежить майбутнє української фармації, майбутнє нашої держави, майбутнє кожного з нас.

За посиланнями нижче можна переглянути Соціальні звіти мережі аптек «D.S.» за попередні періоди – відтак, наша публічна нефінасова звітність загалом охоплює 10 років:

2016-2019

https://www.flipsnack.com/A6C58FCC5A8/2016-2019.html

2014-2015

https://www.flipsnack.com/A6C58FCC5A8/d-s-2014-2015.html

2013

https://www.flipsnack.com/A6C58FCC5A8/d-s-2013.html 


Довідка:

Що означає назва D.S.?

D.S. – скорочене позначення латинських слів «Dа. Signa.» Це легендарний медичний термін, що використовується при виписуванні рецепта ще з часів Гіппократа й означає звернення лікаря до фармацевта видати пацієнту необхідні ліки та вказати спосіб їх вживання: Dа – «видай», Signa – «напиши, познач».

У цьому і криється основний зміст роботи аптеки: кожен відвідувач має отримати необхідні йому ліки та вичерпну інформацію про правила їх прийому.

Мережа аптек D.S. – кращі традиції аптечної справи у сучасному виконанні!