В інтерв'ю "24 каналу" Олег Никулишин, генеральний директор і співвласник мережі "D.S.", презентув наш новий соціальний звіт. Цей документ став логічним продовженням соціальної звітності, яку компанія започаткувала у 2013 році.

У четвертому звіті висвітлюються ключові напрямки соціальної відповідальності мережі аптек "D.S." за 2020-2022 роки, зазначає 24 Канал. – У ньому йдеться не тільки про активну підтримку української армії, а й про екоініціативи компанії та інвестиції в якість. Також у звіті розкривається меценатство мережі аптек "D.S." в освітніх і культурно-мистецьких проєктах та збереження історичного обличчя фармації.

"Не тільки наша компанія, а вся Україна, дуже багато бізнесів щодня задіяні в підтримці Збройних Сил України, вимушених переселенців, малозабезпечених людей, тих, хто постраждали від повені тощо. Це стає стандартом, етикою нашого життя", – наголосив Олег Никулишин.

Наша компанія реалізує соціальні ініціативи й через діяльність інтерактивного музею "D.S.Таємна аптека" у Львові. Це простір для пізнавального дозвілля та емоційного відновлення для дітей і дорослих. Дітки-переселенці можуть відвідувати музей безкоштовно.

"Ми проводимо безкоштовні екскурсії для дітей внутрішньо переміщених осіб, для дітей Героїв України та захисників України, які зараз на фронті. Ми намагаємося співпрацювати з громадськими організаціями", – коментує Тетяна Іващишин, керівниця музею "D.S.Таємна аптека".

Дивіться відео

Дивіться відео


Сьогодні працює 385 аптек D.S. у понад 100 містах України. Нашу соціальну звітність можна переглянути за посиланням